BBM3410-2021-MINGGU 7- VIDEO SETEMPAT

VIDEO SETEMPAT


RUJUKAN
Normaliza Abd Rahim (2019). Multimedia Dalam Bahasa. Serdang: Penerbit Universiti Putra Malaysia.


        Assalamu'alaikum semua. Selamat Hari Raya Aidilfitri! Tahun ni kita semua raya PKP je kan? Huhu. Setakat ni, dah dua kali saya raya jauh dari mak dan ayah. Saya di Kedah dan mereka pula di Pahang. Haa, jadi kami cuma ada 3 orang saja di Alor Setar ni; saya, makcik saya dan adik sepupu saya.

Apapun, saya ada dapat tugasan untuk Hari Raya ni, rakam video setempat. Jadi, saya sertakan video dan link video tersebut di bawah ni. Saya telah rakam video ni semasa kami semua tengah berehat di meja makan, penat bergambar.. lapar pulak tu. Alang-alang tengok Mama (makcik) dah tengah makan dekat situ, ha saya pun ambil je la peluang untuk rakam moment tu. Lepas tu, adik pulak masuk, timing baik punya. Hahahaha Selamat menonton!


Pautan video di YouTube: https://youtu.be/yyDcAw7XNys


Gambar Kehadiran


Ulasan