BBM3410-2021-MINGGU 5- INSTAGRAM

KETENANGAN


Assalamu'alaikum dan selamat sejahtera semua!

        Ketenangan dalam kehidupan kita ni ada bermacam-macam dan asbab-asbab yang boleh memberikan kita ketenangan dalam hidup ni pun banyak sangat. Jadi, apa itu ketenangan kepada anda semua? Hmm 🤔.

Di bawah ni adalah ketenangan pada pandangan saya dan juga beberapa rakan sekelas saya yang lain. Bolehlah follow Instagram saya https://instagram.com/nazihahsamat dan rakan-rakan saya juga, kalau tidak keberatan, hehe. Saya dah sertakan username Instagram mereka dibawah setiap post.

Post Pertama


Instagram: @nazihahsamat



Komen dalam (10) post rakan sekelas
Instagram: @intnazrna

Instagram: @mibmz96

Instagram: @nrl_najehah

Instagram: @jijul_zizul

Instagram: @haja.mhmd_

Instagram: @atinsahril

Instagram: @huxam6

Instagram: @huzaimi_j

Instagram: @ewana_fatini

Instagram: @oreeenjiii_



Post Kedua
Instagram: @nazihahsamat


Komen dalam (10) post rakan sekelas
Instagram: @bellorabtfly


Instagram: @huzaimi_j

Instagram: @intnazrna

Instagram: @mibmz96

Instagram: @nrl_najehah

Instagram: @oreeenjiii_

Instagram: @haja.mhmd_

Instagram: @ewana_fatini

Instagram: @jijul_zizul

Ulasan